Sivusto ei tue käyttämääsi selainta. Suosittelemme selaimen päivittämistä uudempaan versioon.

Jaana Kovanen on se henkilö, joka kutsutaan paikalle, kun ”tarttis tehdä jotain”, tosielämän jyrkisukula. Hän rantautuu yritysten sisälle, näkee nopeasti ongelmakohdat ja rohkealla tavalla, lempeän jämäkästi lähtee viemään asioita kokonaisvaltaisesti oikeaan, parempaan suuntaan.

Suosittelen!

"Jaana Kovanen on erittäin ammattitaitoinen ravintola- ja matkailualan moniosaaja. Hänellä on ollut opettajan työn ohella intoa kehittää ja päivittää osaamistaan myös lomiensa aikana matkailuyrityksissä - mm. meillä Tertin kartanossa useana kesänä. Suosittelen häntä mielelläni vaativiin ravintola-alan kehittämisprojekteihin."

- Pepita Pylkkänen, Tertin kartano

 

Vuoden 2013 Hyvä Kouluttaja -palkinto Etelä-Savossa

Toukokuussa 2014 minulla oli ilo ja kunnia vastaanottaa toinen Etelä-Savon ELY-keskuksen myöntämistä Hyvä Kouluttaja -palkinnoista vuodelta 2013. Palkinto myönnettiin majoitus- ja ravitsemusalan yhteishankintakoulutusten verkostomaisesta kehittämisestä seuraavin perustein:

”Yhteishankintakoulutusten tavoitteena on työelämälähtöinen koulutus, mikä vaatii kouluttajalta vahvaa osaamista ja toimialan sekä yritysten tuntemusta. Etenkin pk-yritykset tarvitsevat tukea ja näkemyksiä koulutussuunnitteluun ja osaamisen kehittämiseen. Etelä-Savon ammattiopiston koulutuspäällikkö Jaana Kovanen on aktiivisella työotteellaan koonnut samantyyppisiä kehitystarpeita omaavia yrityksiä yhdeksi verkostoksi ja suunnitellut heille sopivia koulutussisältöjä.”

Etelä-Savon ELY-keskus palkitsee Hyvän Kouluttajan vuosittain.  Palkitsemisen tarkoituksena on antaa tunnustusta aikuiskouluttajien työlle tai uusille koulutusmenetelmille sekä näin kannustaa kaikkia koulutuksen järjestäjiä kehittämään yhteistyössä työhallinnon kanssa työvoimakoulutuksen laatua ja vaikuttavuutta.  

Lue lisää >>

Lähde: Etelä-Savon ELY-keskus

Jaana Kovanen

Palvelualan vankka kokemus - TIETO, TAITO JA INTOHIMO ketterästi käytössänne, kädestä pitäen.

 

"Olen hyvän palvelun ja asiakaskokemuksen sanansaattaja. Osaan asiani: olen ollut palvelualalla aina. Toiminnan ja henkilöstön kokonaisvaltaisen kehittämisen tuloksena liiketoiminta paranee ja asiakaskokemukset rikastuvat. Parempi työkunto ja osaaminen, parempi tulos ja tyytyväiset asiakkaat. Siis parempaa bisnestä hyvällä palvelulla!"